Saturday, January 03, 2009



« : 27 آذر 1387,ساعت 02:23:59 »

--------------------------------------------------------------------------------
درود.

انجمن نئونازی های ایران آغاز به کار نموده و در حال عضوگیری است، از تمام ایرانیان ملی گرا ، بیگانه ستیزان، میهن پرستان ، نژادگرایان.... خواهانیم که در انجمن عضو شده و ما را در رسیدن به هدفمان یاری کنند، تازیان و یهودیان دو دشمن دیرینه و نژادی ایرانیان بوده و هستند، امید است با گردهمایی در انجمن نئونازی های ایران بتوانیم با توطئه های شوم این دو گروه مقابله کنیم.

انجمن نئونازی های ایران می کوشد شکوه دیرین آریاییان را بر هم میهنان ایرانی و آریایی بنمایاند و دلیل تمایز نژاد آریایی را از سایر تیره های زرد ، سیاه و سامی بیان کند. این انجمن خواستار بهنژادی ایرانیان و عدم اختلاط با تیره های سامی ، زرد و سیاه است. همینطور مبارزه با تبلیغات گسترده ی یهودیان و چپ گرایان که مدام بر آنند حس میهن پرستی و نژادگرایی را در ملت هایی که پیشینه ی تاریخی و نژادی دارند بکشند.

یکی دیگر از تبلیغات دروغین یهودیان داستان پردازی پیرامون جنگ جهانی دوم است که در آن با زبردستی و حیله گری خاص خود، ملت آریایی آلمان را جنایت کار و دیگران را چون فرشتگانی معصوم نشان داده اند که برای نجات بشریت از راسیسم و فاشیسم گام برداشته اند، این ها برای اثبات نظریات پوچ و مضحک خود، دست به قلم برده و چنان چهره ای از نازیسم و نژادگرایی ساختند که امروزه در کشورهای اروپایی که دم از آزادی بیان می زنند، نماد ها و آرمهای حزب نازی غیر مجاز می باشد و هر کس نامی از نژادگرایی برد، طوری او را می نگرند که گویی یک جنایت کار بیرحم است.

انجمن نئونازی های ایران یک انجمن 100% میهنی و مستقل می باشد و به هیچ گروه و مسلکی وابسته نیست. اگر برخی سخنانی مشترک با اهداف ما زده اند، دلیل ارتباط ما و آنها نیست و چه بسا از مخالفان آنها نیز باشیم.

گروه های عربی فلسطین، یهود ستیز هستند، ما نیز چنین هستیم، ولی نه تنها ارتباطی میان ما و آنها نیست، بلکه به دلیل خون ناپاک عربی-سامی شان از دشمنان نژادی ما هستند و نابودی آنها را خواهانیم.

مورد دیگر مسئله ی دروغین هولوکاست است که به بتی برای مبارزه با نژاد گرایی بدل شده و هرجا نامی از نژادگرایی برده شود، جهود ها و عوامل تازیشان آن بحث را پیش می کشند. در انجمن نئونازی تلاش بر اینست با اسناد و مدارک معتبر با این نظریه ی دروغین مبارزه شود و جعلیات یهودیان آشکار شود.

یکی دیگر از کارهای انجمن نئونازی های ایران نشان دادن جنایات سهمگین ترکان و تازیان می باشد و نشان خواهیم داد این دو گروه در طول تاریخ چه فجایعی به بار آوردند. دلیران پارس در خوزستان و دلیران ماد در آذربایجان (آذری ها) با تازیان و ترکان وطنی در ستیزند. ما حمایت خود را از تمام گروه های نژادگرا و بیگانه ستیز ایرانی اعلام می کنیم و خواهان این هستیم برای نیرومند شدن جنبش نژادگرایی به ما بپیوندند تا با یاری یکدیگر با امواج زرد ، سیاه و سامی بجنگیم و با مدد گرفتن از روح جنگاوری آریایی و حس پهلوانی، این امواج را پس برانیم.

پاینده ایران... بر افراشته باد کاویان... نابود باد تازیان...

--------------------------------------------------------------
نکته ی 1- اعراب ، یهودیان و پانترکان حق عضویت در انجمن را ندارند.

نکته ی 2-کوچکترین توهین به تاریخ پیش از اسلام ایران زمین و پیشوا آدولف هیتلر، اخراج فرد را در پی خواهد داشت.

نکته ی 3- تمام اعضا موظف خواهند بود در انجمن از واژه ی "درود" بهره جویند و استفاده از واژه ی سلام ممنوع می باشد.

نکته ی 4- هرگونه بحث مذهبی چه موافق و چه مخالف در انجمن ممنوع می باشد و با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

نکته ی 5- از تمام اعضا خواهانیم برای تفریح و وقت گذرانی در انجمن عضو نشوند.
http://www.amordad.net/forum/index.php?topic=12040.0

------------------------------------------------------

http://balatarin.com/permlink/2009/1/2/1489883

------------------------------------------------------------------



آفتاب: حشمت الله فلاحت پیشه عضو فراکسیون اصولگرایان در واکنش به بیانیه نئونازی ها در حمایت از اظهارات احمدی نژاد در تردید نسبت به سوزاندن یهودیان در کوره های آدم سوزی گفت: حمایت نئونازی ها از صحبت های احمدی نژاد در شان جمهوری اسلامی نیست و دولت باید نسبت به آن موضع بگیرد.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفتم در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در خصوص اظهارات احمدی نژاد در حاشیه اجلاس ریاض تصریح کرد: در صحبت های آقای احمدی نژاد موضوع برگزاری رفراندوم در سرزمین اشغالی موضع دولت و کشور ماست اما بقیه صحبت های ایشان نظر شخصی است که موضع ایران محسوب نمی شود.
وی در عین حال گفت: معتقدیم کشورهای اروپایی باید اجازه بحث و تحقیق در این زمینه را به منظور کشف حقیقت بدهند.

فلاحت پیشه عنوان کرد: موضع احمدی نژاد موضع رسمی کشور نبود اما بازتاب این صحبت ها به این دلیل است که یک فضای جنگ روانی علیه ایران وجود دارد چندان خوب نبود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: مسئولان کشور باید بدانند واقعیات زیادی در دنیا وجود دارد که ما معتقد به آن هستیم اما نباید به گونه ای عمل کنیم که بهانه به دست کشورها بر علیه ایران بدهیم.

این عضو فراکسیون اصولگرایان سپس در باره حمایت نئونازی های آلمان از صحبت های احمدی نژاد گفت: حمایت نئونازی ها از صحبت های احمدی نژاد در شان جمهوری اسلامی ایران نیست و دولت باید صریحا موضع بگیرد و اعلام کند که سیاست نئونازی ها غیر قابل دفاع و بسیار محکوم است که ما همواره آن را محکوم کرده ایم.
http://www.aftabnews.ir/vdciryap.t1azq2bcct.html

----------------------------------------------------------------------------------------------------------



چندی پیش در یادداشتی برایتان افشا نمودم که چگونه جمهوری اسلامی توسط عوامل اطلاعاتی خویش در سفارت ایران در آلمان و ترکیه طی دیدارهای محرمانه ای با نئونازی های آلمان ضمن اهدای کمک یک میلیون یوروی به آنها و وعده حمایتهای ادامه دار از آنها به توافق رسیدند تا آنها از سیاستهای جمهوری اسلامی و خاصه سیاستهای احمدی نژاد درباره هولوکاست حمایت کنند و آنها هم با حمایتهای مالی شرایط راهگشایی آنها را به پارلمان فراهم کنند .اکنون این فیلم را ببینید که مربوط به دیدار احمدی نژاد با اعضای تیم ملی فوتبال ایران و همچنین اعضای فدراسیون فوتبال ایران قبل از سفر به آلمان و شرکت در بازی های جام جهانی است . کاری به افاضات حکیمانه و مزه پراکنی های آقای احمدی نژاد در این فیلم ندارم به آن قسمتی توجه کنید که ایشان می گوید بسیاری از آلمانی ها با هجوم به سفارت ایران در آلمان خواستار پرچم ایران شده اند تا از ایران حمایت کنند ! البته آلمانی های مورد اشاره احمدی نژاد که پول تو جیبی شان را هم در آنتالیا از عوامل اطلاعاتی ایران گرفته اند و خواهان پرچم جمهوری اسلامی هستند تا بنفع تیم فوتبال ایران شعار بدهند، همینها هستند که عکسشان را هم با پرچم اهدائی سفارت جمهوری اسلامی می بینید ! عکس فوق را خبرنگار اشپیگل از تجمع چند صد نفری اعضا و هواداران نئو نازی های آلمان تهیه کرده است . اشپیگل از تعریف و تمجید و حمایتهای نژاد پرست های آلمانی از محمود احمدی نژاد و از جمهوری اسلامی، می نویسد و اینکه آنها معتقدند احمدی نژاد فردی است طرفدار هیتلر، ضد یهودی و ضد کمونیست ! .این داستان ادامه دارد و در روزهای آتی گوشه های دیگری از حمایتها و توافقات ایران و نئو نازی ها را برایتان خواهم آورد
http://www.goftaniha.org/2006/07/blo...352949285.html
فراخوان حزب نئونازی های ایران دیروز وسط صحبتی که با چند تا از دوستان داشتم، یک دفعه ذکر خیر (!) هیتلر شد. یکی از بچه ها گفت: راستی خبر داری سایت «نئونازی های ایران» راه افتاده؟ از تعجب نزدیک بود شاخ در بیاورم. آدرس سایت را گفت و همان موقع رفتم و دیدم که بله!سایت فعال است. آن هم با چه گرافیک شیک و جذابی؛ و جالب تر از همه اینکه، «فیلتر» نبود. حمایت از نئونازی ها در شان ملت ایران نیست پرچم اهدايي ايران به نئو نازي ها 2006/07/02

1 comment:

Cyrus Kourosh said...

"A recent study of the genetic landscape of Iran was completed by a team of Cambridge geneticists led by Dr. Maziar Ashrafian Bonab (an Iranian Azarbaijani).[82] Bonab remarked that his group had done extensive DNA testing on different language groups, including Indo-European and non Indo-European speakers, in Iran.[83] The study found that the Azerbaijanis of Iran do not have a similar FSt and other genetic markers found in Anatolian and European Turks. However, the genetic Fst and other genetic traits like MRca and mtDNA of Iranian Azeris were identical to Persians in Iran."

"However, the genetic Fst and other genetic traits like MRca and mtDNA of Iranian Azeris were identical to Persians in Iran."

http://en.wikipedia.org/wiki/Azerbaijani_people#Genetics

One more time:

GENETIC FST AND OTHER GENETIC TRAITS LIKE MRCA AND MTDNA OF IRANIAN AZERIS WERE

IDENTICAL
IDENTICAL
IDENTICAL

TO PERSIANS IN IRAN.